Nefrološki pregled

Godina iskustva

Zadovoljnih pacijenata

Nefrološki pregled vrhunskih stručnjaka uz odmah gotove nalaze

Nefrologija je grana interne medicine koja se usredotočuje na prevenciju, dijagnostiku i liječenje bolesti i poremećaja bubrega i mokraćnog sustava.

Nefrološki pregled obavlja liječnik specijalist interne medicine uže specijalnosti iz nefrologije. Nefrolog dijagnosticira i liječi bolesti bubrega i zatajenje bubrega. Osim toga, prepoznaje kako bolest bubrega utječe na druge dijelove tijela.

Povišen krvni tlak i šećerna bolest, kao najčešće internističke bolesti, mogu dovesti do teškog oštećenja bubrega (kronične bubrežne bolesti), koja zahtijeva nadomjesnu terapiju (dijalizu ili transplantaciju bubrega).

Kronična bubrežna bolest ili kronično zatajenje bubrega označava postupni gubitak funkcije bubrega. Bubrezi filtriraju krv, reguliraju ravnotežu elektrolita, reguliraju volumen krvi i krvni tlak, proizvode hormone i održavaju acidobaznu ravnotežu. Uznapredovala kronična bubrežna bolest može uzrokovati nakupljanje tekućine, elektrolita, toksina i štetnih tvari u našem tijelu.

U ranim stadijima kronične bubrežne bolesti simptomi obično nisu izraženi, već se javljaju tek u kasnijim stadijima bolesti. Bolesnici najčešće primijete smanjenu proizvodnju mokraće i oticanje nogu i trbuha, praćeno visokim vrijednostima krvnog tlaka.

Liječenje kronične bubrežne bolesti usmjereno je na usporavanje napredovanja oštećenja bubrega, obično kontroliranjem uzroka.

Dogovorite nefrološki pregled i posjetite nas već danas u Poliklinici Došen u Zagrebu!

Što uključuje pregled?

I kako se pripremiti za
nefrološki pregled

Kandidati

Kome je namijenjen
nefrološki pregled

Kada obaviti pregled?

Kada obaviti pregled
kod nefrologa

Cijena usluge

Cijene nefroloških usluga već od 60e

Zašto odabrati Polikliniku Došen?

Lokacije

Pronađite nas u
Zagrebu i Karlovcu

Individualan pristup

Razumijevanje i briga za
svakog pacijenta

Bez čekanja

Naručite se danas i obavite sve
u jednom danu

Moderna tehnologija

Opremljeni smo
suvremenim uređajima

25 godina iskustva

Uz 16 iskusnih liječnika
iz raznih grana medicine

Nalazi u 24h

Tumačenje uz doktore s dugogodišnjim iskustvom

Sve na jednom mjestu. 20 liječnika i 25 godina iskustva.

Što uključuje pregled nefrologa i kako se pripremiti?

Na temelju kompletnog internističkog pregleda (anamneza i fizikalni pregled) uz specifična pitanja vezana uz bolesti bubrega i mokraćnog sustava te uvida u postojeću zdravstvenu dokumentaciju nefrolog postavlja konačnu dijagnozu bolesti ili diferencijalnu dijagnozu, predlaže plan pretraga i, nakon što ustanovi o kojoj se bolesti radi, plan liječenja.

Za nefrološki pregled potrebno je pripremiti svu postojeću medicinsku dokumentaciju. Poželjno je na pregled doći natašte zbog eventualnih laboratorijskih pretraga.

Kome je potreban nefrološki pregled?

Na vrijeme prepoznajte simptome bolesti bubrega

Simptomi zatajenja bubrega nastaju zbog nakupljanja tekućine i štetnih tvari te poremećene ravnoteže elektrolita. Ovisno o tome koliko je težak, gubitak funkcije bubrega može uzrokovati sljedeće:

• Mučninu
  • Povraćanje
  • Gubitak apetita
  • Umor i slabost
  • Probleme sa spavanjem
  • Grčeve mišića
  • Oticanje stopala i gležnjeva
  • Suhu koža koja svrbi
  • Visok krvni tlak (hipertenzija) koji je teško kontrolirati
  • Kratkoću daha, ako se tekućina nakuplja u plućima

Redoviti nefrološki pregled potreban je i svim pacijentima u kojih je ranije utvrđena bolest bubrega ili mokraćnog sustava, s ciljem prevencije daljnjih štetnih događaja i pogoršanja općeg stanja. Osim toga, na nefrološki pregled se upućuju osobe s loše reguliranom arterijskom hipertenzijom.

Optimizacijom terapije pacijentima se može produžiti trajanje i poboljšati kvaliteta života. Da bi se precizno titrirale doze lijekova potrebne su redovite kontrole dok se ne postignu željeni učinci lijekova, a nakon toga periodično, najčešće u šestomjesečnom intervalu.

Nakon postavljanja konačne dijagnoze i započinjanja terapije, obavlja se kontrolni pregled kojim se provjerava u kakvom je stanju osoba, da li je propisana terapija zadovoljila uvjete liječenja te kako bi se ona eventualno korigirala ako za to postoje indikacije.

Kada obaviti pregled nefrologa?

Osobe koje boluju od povišenog krvnog tlaka i šećerne bolesti imaju povećan rizik od razvoja kronične bubrežne bolesti
Nefrološki pregled radi uvida u stanje bubrega preporučuje se obaviti u slučaju otkrivanja dijagnoze povišenog krvnog tlaka i šećerne bolesti, a potom u određenim redovitim intervalima, ovisno o postojanju i stupnju oštećenja funkcije bubrega.

Pregled nefrologa preporučuje se i osobama s loše reguliranom arterijskom hipertenzijom.

Nefrološki pregled je potrebno učiniti ukoliko imate neke od prethodno spomenutih simptoma ili po preporuci liječnika obiteljske medicine.

Upoznajte Vašeg kardiologa

Prim. dr. sc. Marina Peklić, dr.med.

NEFROLOG

Nefrološki pregled - Cijena

Pregled nefrologa uključuje uzimanje povijesti bolesti i fizikalni pregled te mjerenje vitalnih parametara.

Pregledom liječnik specijalist stječe uvid u zdravlje bubrega temeljem čega procjenjuje potrebu za dodatnim dijagnostičkim postupcima, odnosno daje preporuku za terapijske postupke.

Cijena nefrološkog pregleda je 60 eura.

Osim nefrološkog pregleda, u Poliklinici je moguće obaviti i drugu neinvazivnu nefrološku dijagnostiku, odnosno ultrazvuk bubrega i mokraćnog sustava te obojeni doppler bubrega i bubrežnih krvnih žila. Dostupne usluge možete pogledati u našem cjeniku(hiperlinkat na cjenik).

Ovdje smo za Vas

Svaki dan od ponedjeljka do petka 08.00 do 20.00 h i subotom po dogovoru.

Karlovac

Pon – Pet: 08 do 20h
Sub: Prema dogovoru

Način plaćanja